بررسی اقدامات شهرداری تهران در نجف اشرف

شهر: دو عضو شورای شهر تهران از اقدامات شهرداری در نجف اشرف بازدید کرده و جزئیات این اقدامات را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش شهر خبرنگار اعزامی شهر از نجف، اپیدمی کرونا مراسم اربعین امسال را هم تاثیر قرار داد و به همین دلیل وزارت کشور، سهمیه شهرداری تهران جهت ارائه خدمات شهری در نجف و کربلا ۳۰۰ نفر تعیین کرد. در مجموع ۱۰۰ پرسنل شهرداری در شهر نجف و ۲۰۰ نفر در کربلا استقرار پیدا کرده اند. علاوه بر آن یک تیم آتش نشانی و یک تیم پزشکی شهر سالم نیز در کربلا و نجف مستقر شده است. طبق دستور اکید علیرضا زاکانی - شهردار تهران – از هر ناحیه شهرداری تهران ۲ نفر به کربلا و نجف اعزام شده اند. پاکبانان اعزامی به مراسم اربعین دو دوز واکسن را زده اند. در مجموع ۲۵۰ پاکبانان از نواحی شهرداری تهران و ۵۰ نفر دیگر از آتش نشانی، شهرسالم و سازمان مدیریت پسماند از سوی شهرداری به عراق اعزام شده اند.

جمعه شب مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران از محل اسکان نیروهای شهرداری در نجف اشرف بازدید کرد. او در گفتگو با مسئولان شهرداری که در نجف حضور دارند از جزئیات اقدامات شهرداری در این شهر مطلع شد.

مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران نیز ظهر شنبه با حضور در نجف از اقدامات شهرداری و از محل اسکان پرسنل شهرداری در این شهر بازدید کرد. او نیز با نیروهای شهرداری که در نجف حضور دارند گفتگو کرده و جزئیات خدمات رسانی شهرداری به زائران اباعبدالله را جویا شد. او پس از اطلاع از اقدامات شهرداری، از عملکرد فوق العاده شهرداری تهران تقدیر کرده و با توجه به انجام خوب امور محوله به نیروهای اعزامی خدا قوت گفت.

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 13187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =