ویژه برنامه های هفته سالمند در منطقه۱۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۷، از برگزاری ویژه برنامه های هفته سالمند( 7تا ۱۳ مهرماه ۱۴۰۰) به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، شهریار رشید علپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام این خبر گفت: برنامه بزرگداشت مقام سالمندان که هر ساله به مناسبت روز جهانی سالمند، در مهرماه برگزار می شود فرصتی است. برای تکریم جایگاه سالمندان، با توجه به سلامتی آنان، حساس سازی عموم جامعه، شناسایی ظرفیت های اجتماعی حمایت طلبی در خصوص نیازها و مطالبات سالمندان و خانواده آنها است.

علیپور افزود: به همین مناسبت اداره سلامت منطقه طبق سنوات گذشته و با هدف تحقق شعار" بهره مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال" و بر اساس راهبردهای سلامت محور در نظر دارد، در هفته سالمند نسبت به برگزاری ویژه برنامه های این هفته از جمله: اجرای طرح سلامتیار، واکسیناسیون سیار، برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ حافظه سالمندی، وبینار آموزشی تخصصی، برگزاری کلاس آموزشی مجازی، تقدیر از دبیران کانون های سالمندی و ... اقدام کنند.

همچنین معاینه چشم ویژه کودکان ۲ تا ۷ سال در سرای محله بلورسازی شهرداری منطقه۱۷ انجام می‌شود؛ شهروندان منطقه ۱۷ می‌توانند جهت نام‌نویسی و تعیین وقت  با شماره تلفن ۵۵۶۸۰۰۴۰ تماس بگیرند.

۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 13412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =