زاکانی: هوای پاک، تفریح و نشاط جزء نیازهای مردم تهران است

شهر: علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز همراه تعدادی از مدیران شهرداری از بوستان‌های جنگلی مناطق ۲۲ گانه تهران بازدید کرد.

به گزارش شهر، امروز سه شنبه -۱۳ مهر ۱۴۰۰- علیرضا زاکانی، شهردار تهران در برنامه مفصلی از بوستان‌های جنگلی مناطق ۲۲ گانه تهران و همچنین کمربند سبز پایتخت بازدید کرد.

این بازدید که از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شد بیش از ۹ ساعت به طول انجامید و شهردار تهران در جریان امور مربوط به توسعه کمربند سبز تهران قرار گرفت.

محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و محمدعلی مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران و جمع دیگری از مدیران در این بازدید زاکانی را همراهی کردند.

بوستان‌ جنگلی یک هزار هکتاری تلو، لویزان، چیتگر، ملت، ولایت، کوهسار، جوانمردان، پروژه جنگلکاری خاتم الانبیاء (ص) و ... برخی از بوستان‌هایی بودند که شهردار تهران از آن‌ها بازدید کرد.
 
علیرضا زاکانی، شهردار تهران پیش از آغاز بازدید از بوستان‌های با حضور بر سر مزار پاک شهدای دفاع مقدس با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کرد و یاد و خاطره آن‌ها را گرامیداشت.

شهردار تهران در حساب کاربری توییتر خود درباره این بازدید نوشت: « ‏هوای پاک و تفریح و نشاط جزء نیازهای مردم تهران است. امروز از بوستان های جنگلی تهران بازدید کردم.

کارهای بزرگی انجام شده و باید پروژه هایی از جمله اردوگاه های تفریحی، اماکن گردشگری و بوم گردی و مراکز ورزشی، فرهنگی و مذهبی ایجاد شود.»

۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
کد خبر: 13429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =