پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تامین آب بوستان جوانمردان

شهردار منطقه ۵ از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه تامین آب بوستان جوانمردان خبر داد و افزود: این پروژه با تکمیل مراحل باقیمانده تا سه هفته آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار این منطقه در جریان بازدید از روند پروژه تامین آب بوستان جوانمردان گفت: پروژه تامین آب بوستان جوانمردان از پساب تصفیه خانه آب شهر زیبا،از ابتدای امسال و برای اولین بار وارد فاز اجرایی شد.

او افزود: این پروژه از فروردین امسال شروع شد و تا الان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط ۵ درصد از قسمت داخل تصفیه خانه باقی مانده که با تفاهمی که با اداره آب و فاضلاب تهران داشتیم این پروژه اجرایی در داخل تصفیه خانه این هفته آغاز خواهد شد و تا سه هفته آینده به بهره برداری کامل می رسد.

کلهری اذعان داشت: با توجه به تکالیف قانونی در برنامه سوم شهر تهران وتفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت نیرو، یکی از تکالیف ما تامین منابع آبی پایدار و کاهش برداشت از آب های زیرزمینی است که با توجه به تنش ها و خشکسالی هایی که در چند سال اخیر داشتیم این موضوع گریبانگیر ما بوده و با تحقق ، اتمام و تکمیل این پروژه بحث آبیاری و آبرسانی فضای سبز بوستان جوانمردان از سال ۱۴۰۱ با تامین منابع آبی پایدار، به صورت آسان تری خواهد بود.

امروز محمود کلهری شهرداری منطقه ۵، گودرزی مدیر تصفیه خانه شهرزیبا و اصغری مدیریت بهره برداری تامین و تصفیه غرب تهران از مراحل انتهایی و نهایی تکمیل این پروژه بازدید کردند.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 13495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =