اعطای جوایز خوش‌حسابی به پرداخت‌کنندگان عوارض ساختمانی

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اعطای ۲۵ درصد پاداش و جایزه خوش حسابی به مؤدیانی که بدهی عوارض ساختمانی ملک خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: با استناد به اصلاحیه مصوبه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، به منظور تشویق و تسهیل وصول مطالبات شهرداری و به استناد ماده ۵۹ قانون «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» به آن دسته از مؤدیانی که تمایل داشته باشند عوارض ساختمانی خود را تا تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند، مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی به میزان بیست و پنج درصد( ۲۵%) خواهند بود.

او در ادامه ضمن اشاره به قانون جهش تولید مسکن و الزام دولت سیزدهم به ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم توضیح داد: رونق ساخت و ساز علاوه بر آنکه از افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن و اجاره بها جلوگیری می‌کند، سبب رونق اقتصادی نیز خواهد شد، چرا که رونق در حوزه مسکن می‌تواند رونق صنایع و سایر کارگاه‌های مختلف و وابسته به حوزه ساخت و ساز را به دنبال داشته باشد.

فلاح همچنین بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به ادارات شهرسازی و درآمد مناطق ۲۲گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیکی شهر، عوارض ملک خود را پرداخت  کنند.

معاون شهردار تهران یادآور شد: فرآیند مراجعه و انجام امور مربوط به پروانه ساختمانی و سایر امور حوزه شهرسازی به صورت هوشمند پیگیری می‌شود و در مقایسه با قبل از سرعت و دقت زیادی برخوردار شده است.

۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 13529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =