میزبانی منطقه ۷ برای مسابقات بازی‌های بومی و محلی بانوان مناطق ۲۲ گانه

مسابقات بازی‌های بومی و محلی بانوان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با حضور معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری به میزبانی منطقه ۷ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان اینکه بازی‌ های بومی و محلی انتقال دهنده خرده ‌فرهنگ‌ها، آداب و رسوم محلی و منطقه‌ای هستند، خاطر نشان کرد: اداره ورزش و سلامت منطقه با هدف توجه به اوقات فراغت، سلامت و نشاط اجتماعی بانوان میزبان مسابقات بومی و محلی بانوان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بود که در فضای باز زمین مجموعه ورزشی شهدای قصر با حضور حداکثری بانوان ورزشکار و رعایت کلیه نکات بهداشتی برگزار شد.

او افزود: در این دوره از رقابت ها در بخش هفت سنگ مهارتی، پروانه عزتی از منطقه ۱، نرگس آزادی از منطقه ۱۵ و الناز قدمگاهی از منطقه ۱۲ به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند. همچنین در بخش لی لی مهارتی، مائده بهرامی از منطقه ۷، فاطمه سبزیکار از منطقه ۲۰ و شیما گنجی از منطقه ۱۶ به ترتیب توانستند مقام اول تا سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهند.

شهردار منطقه ۷ در پایان اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین برنامه هایی به ‌ویژه بازی‌های بومی و محلی بتوانیم  علاوه بر احیای سنت‌ها، در تأمین سلامت مردم در این شرایط حساس نقش ‌آفرین باشیم.

در بخش تیمی، منطقه ۱، منطقه ۱۵ و منطقه ۷ توانستند بر سکوی اول تا سوم این دوره از رقابت ها بایستند.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 13659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =