مددسرای منطقه ۲۰ پذیرای افراد آسیب دیده است

شهردار منطقه ۲۰ گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته، به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده، در راه مانده و متکدیان مددسرای منطقه ۲۰ پذیرای این افراد است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد ناظم رضوی شهردار منطقه، گفت: باتوجه به آغاز فصل سرما و اهمیت ساماندهی افراد آسیب دیده در گرمخانه ها، امسال نیز افراد آسیب دیده و در معرض آسیب، افراد بی‌خانمان، در راه مانده‌ها و متکدیان می‌توانند از امکانات و خدمات مورد نیاز بهداشتی و غذای گرم در مددسرای این منطقه برخوردار شوند.

ناظم رضوی افزود: آسیب دیدگان اجتماعی در زمان اقامت موقت خود در مددسرای منطقه ۲۰ از خدمات مددکاری، پزشکی، مشاوره‌ای و امکاناتی نظیر حمام، آرایشگاه، لباس و غذای گرم بهره مند می‌شوند.

او با اشاره به اینکه مددسرای منطقه ۲۰ به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کند، گفت: این مددسرا با مساحت ۲ هزار و دویست مترمربع و ظرفیت ۹۰ نفر واقع در شهرری خیابان فداییان اسلام، خیابان مختاری بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت شبانه‌روزی پذیرای مددجویان است.

ناظم رضوی با اشاره به بازدید شهردار تهران، اعضای شورای شهر و معاونان شهردار از زیرساخت‌های منطقه ۲۰، گفت: در راستای بازدید توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از زیرساخت‌های فرهنگی منطقه، وضعیت سوله‌های اسکان و گرمخانه‌ها بازدید و امکانات موجود بررسی شد.

شهردار منطقه بیان کرد: علاوه بر گشت‌های شبانه مرکز خدمات اجتماعی در سطح نواحی به منظور انتقال آسیب دیدگان اجتماعی به گرمخانه‌ها، شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان، با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا مددکاران شهرداری تهران نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه‌ها اقدام کنند.

۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 14020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =