خانواده معظم شهدا، ظرفیت‌ بزرگ معنوی برای منطقه ۱۷

شهردار منطقه۱۷ در دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز ساکن در منطقه ۱۷ گفت: خانواده معظم شهدا، ظرفیت‌های معنوی منطقه ۱۷ هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷؛ رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال محبی و جمعی‌ از مدیران شهری منطقه در آستانه یوم الله ۱۳ آبان به دیدار خانواده شهدای دانش‌آموز سید جلال و سید امیر حسینی کاشانی رفتند.

شهردارمنطقه۱۷ در این دیدار صمیمانه بر ضرورت تکریم خانواده معزز شهدا تاکید و گفت: بهترین الگو در ترویج ایثار و فداکاری شهدای دانش آموز هستند.

وی افزود: این شهدای والامقام در سنین نوجوانی دفاع از خاک را بر تحصیل الویت داده و با ایثار جان مسیر معرفت را پیموده‌اند.

رضا شنگی خانواده‌های معظم شهدا را ظرفیت‌های معنوی و عزت دارالشهدای تهران خواند و دلجویی از پدران و مادران شهدا را وظیفه‌ و روزی معنوی خود دانست.

همچنین در آستانه روز دانش‌آموز رضاشنگی شهردارمنطقه۱۷ در حسینیه اعظم سپاه ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر حضور یافت و در آیین افتتاحیه فعالیت‌های ستاد یادواره شهدای دانش آموز منطقه ۱۷ شرکت کرد.

گفتنی است مراسم با حضور سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه حبیب ابن مظاهر، نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج حبیب ابن‌مظاهر، مجید فهمیده برادر شهید محمدحسین فهمیده، رئیس آموزش و پرورش منطقه و رئیس فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی و دانش آموزان و بسیجیان منطقه۱۷ برگزار شد.

۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 14089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =