به روز رسانی آبگرمکن‌های خورشیدی در بوستان‌های منطقه۱۷

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۷ از تعمیر و نگهداشت آبگرمکن‌های خورشیدی در بوستان‌های شهری منطقه۱۷ خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷؛ ابراهیم کوه‌نژاد سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۷ با اعلام این خبر گفت: استفاده از آبگرمکن های خورشیدی علاوه بر کاهش هزینه های برق و گاز منجر به کاهش تولید و انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه‌ای نیز می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۷ افزود: این امر از اقدامات ارزنده شهرداری منطقه۱۷ در راستای بهبود کیفیت محیط زیست در سنوات اخیر است.

کوه‌نژاد ادامه داد:در حال حاضر تعداد ۳۳ آبگرمکن خورشیدی در بوستان‌های منطقه ۱۷ نصب شده است و برای بهره برداری بهینه همه آنها در فصل سرما می بایست به صورت دقیق از وضعیت آبگرمکن ها بازدید به عمل آمده و در صورت مقرون به صرفه بودن و داشتن توجیه اقتصادی نواقص و مشکلات آنها مرتفع می‌شود.

او تصریح کرد: در این راستا اداره محیط زیست و توسعه پایدار این معاونت مکلف شد تا ضمن بازدید دقیق از وضعیت موجود موانع موجود را احصا و در اسرع وقت با بهره بردن از ظرفیت بند یک تبصره ۱۸ بودجه، بهینه سازی آبگرمکن های خورشیدی را در دستور کار قرار دهند تا ضمن استفاده از انرژی ارزشمند تجدید پذیر خورشیدی در راستای تامین رفاه و آسایش شهروندان اقدام شود.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 14197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =