به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شهردار منطقه در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش تکریم ارباب رجوع در رضایتمندی شهروندان گفت: پاسخگویی مناسب به درخواستهای شهروندان از مصادیق تکریم آنهاست که در زمان مراجعه و حضور آنها در منطقه انجام میشود و امیدوارم با تلاش همکارانم در این دوره مدیریت شهری شاهد بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع و ارتقاء آن باشیم.
این گزارش می افزاید؛ جلسه ملاقات مردمی این دوشنبه منطقه ۱۵ طبق دستور العملهای بهداشتی و رعایت فاصلهگذاری اجتماعی به صورت حضوری به اجرا درآمد و در آن معاون معماری و شهرسازی، روسای ادارات املاک، بازرسی، حقوقی، حراست، ساماندهی و شهردار ناحیه ۲ حاضر بودند و به درخواست های شهروندان در خصوص تعیین تکلیف املاک، درخواست نصب کیوسک و موضوع پایان کار پاسخ گفته شد.
نظر شما