ضرورت اجرای پروژه های کوچک مقیاس در محله های کم برخوردار منطقه 4

شهردار منطقه ۴ در جلسه هم‌اندیشی با مدیران دفاتر توسعه محلات گفت: توسعه محله های کم برخوردار گلشن و شمیران نو و ساماندهی اراضی موجود در این محله ها در اولویت این منطقه قرار می گیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدرضا پوریافر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دفاتر توسعه محلی این منطقه گفت: اقدامات اخیر دفاتر توسعه محلی در محله های کم برخوردار منطقه با هدف اجرای پروژه های کوچک مقیاس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: در این جلسه تغییر پهنه اراضی موسوم به اراضی "حاجی‌بیگی" در محله شمیران نو با ارایه گزارشی مطرح و مقرر شد در اولویت های اجرایی قرار گیرد.
شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این جلسه ساماندهی این اراضی در زمینه مکان‌مند کردن داده‌های کالبدی و جمعیتی منطقه  و تحلیل‌ منطقه به تفکیک محله ها طبق بررسی های کارشناسان طرح تفضیلی منطقه مطرح شد.
پوریافر از اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای در محله های  گلشن و جوادیه با در نظر گرفتن بودجه در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: کاستی های و کمبودهای موجود در محله های کم برخوردار با اجرای پروژه های کوچک مقیاس جبران خواهد شد.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 14371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =