ارتباط موثر بین شهرداری و مساجد موجب عملکرد بهتر حوزه فرهنگی و اجتماعی می شود

حمید جوانی در جمع ائمه جماعات، شهرداری تهران را ظرفیتی برای مساجد برشمرد که با ارتباطی تنگاتنگ می توانندکمک شایانی به اشاعه موضوعات فرهنگی جامعه داشته باشند.

به گزارش شهر وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، شهردار منطقه گفت: در راستای اجرای بهینه دستورات شهردار تهران با حضور مستمر مدیران شهری این منطقه در مساجد و ملاقات با ائمه جماعات و شهروندان بستر تعامل و مشارکت روزافزون با مراکز مذهبی را فراهم می سازیم.  
 او به استفاده از ظرفیت ائمه جماعات جهت تشویق شهروندان به مشارکت گسترده مسائل شهری اشاره کرد و افزود: بهره گیری از توانمندی های علما و پرچم داران مسائل فرهنگی و مذهبی می تواند در سیاست گذاری و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرداری راه گشا باشد به همین سبب در برنامه های آتی این منطقه به صورت گسترده پیش بینی شده است.  
شهردار منطقه ۳ افزود: مطالعات تخصصی و کارشناسی شده در حوزه مسجد محوری و محله محوری نقشه راهی برای احیا و نهادینه کردن موضوعات فرهنگی و معنوی در بستر محلات و مراکز دولتی است و به طور حتم مدیران شهری از طرح، برنامه یا ایده های ائمه جماعات در راستای اشاعه موضوعات اجتماعی و مذهبی استقبال می کنند.  
شهردار منطقه ۳  از آغاز انتصاب مسجد محوری، اقامه نماز در بین نمازگزاران، دیدار چهره به چهره و هم اندیشی با ائمه جماعات را در دستور کار خود و شهرداران نواحی قرار داده است.  
جوانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند موضوعات و مشکلات و پیشنهدات خود را با ما در میان بگذارند و از ما پاسخ بخواهند.  
 

۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 14537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =