اجرای پویش اهدای کتاب های کمک درسی به دانش آموزان بی بضاعت در هفته کتاب

کاظم کمالی نسب از اجرای پویش اهدای کتاب های کمک درسی به دانش آموزان بی بضاعت به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه و آگاه سازی مردم از خدمات کتابخانه هاست. لذا، همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه های متنوع اجتماعی و هنری  از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در حال برگزاری است.  
کمالی نسب افزود: پویش اهدای کتاب های کمک درسی به دانش آموزان بی بضاعت، برگزاری مسابقه خلاصه نویسی، برپایی تور بازدید از باغ کتاب در طرح کتابخانه مهربانی، تجلیل از نویسندگان و فعالان حوزه نشر، معرفی دختر فعال ۷ ساله در زمینه ساخت کانال قصه گویی در فضای مجازی و تولید پوستر مجازی جزو برنامه هایی است که به منظور گرامیداشت این هفته برگزار می شود.  
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ گفت: علاقمندان و دوستداران مطالعه می توانند کتاب های کمک درسی و آثار خود را به سرای محلات ۱۲ گانه به صورت مجازی یا حضوری تحویل دهند.  
معاون شهردار منطقه ۳ عنوان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی با مدیریت شهرداری علی رغم شرایط کرونایی در دو سال گذشته تلاش کرده که روند فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی به صورت مستمر پیش ببرد. 
او گفت: شهرداری منطقه ۳  امسال نیز در ادامه همین روند به صورت منظم تر و منسجم‌تر برنامه‌های متنوع و متعددی را برای هفته کتاب تدارک دیده است.

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 14598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =