عقد قرارداد خرید ۱۹ دستگاه لایروب جنتکس

عطایی گفت: در مرحله نخست ۵ دستگاه جنتکس وارد چرخه خدمات شهری تهران شد و تعداد باقی مانده نیز پس از تجهیز وارد مدار خدمات شهری می شود.

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر در تشریح جزئیات خرید دستگاه لایروب جنتکس از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در شهر تهران غیر از کانال ها و مسیل ها منهول هایی قرار دارد که به مرور زمان از لجن انباشت می شوند و بر اساس لوله گذاری و لوله روانی انجام شده در سطح شهر همواره شاهد رسوب گذاری هایی در آن‌ها هستیم که امکان تردد نیروهای کارگری در آن ها وجود ندارد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در سیستم جمع آوری و هدایت آب های سطحی کالبرت هایی در زیر خیابان قرار دارد که آب های سطحی از آن عبور می کند که باز هم در برخی از آن ها امکان تردد نیروی کارگری خدمات شهری شهرداری تهران برای لایروبی نیست.

عطایی در تشریح جزئیات دستگاه لایروب جنتکس گفت: دستگاه جنتکس با استفاده از ویبره، لوله گذاری و مکش تمام رسوبات و لجن های جمع شده در مسیرهایی که امکان کار نیروی کارکرگری وجود ندارد را تخلیه می کند.

او ادامه داد: ما در مدیریت شهری پایتخت فاقد این چنین دستگاه های لایروب با قدرت مکش بالا بودیم که خوشبختانه توانستیم قرار داد خرید ۱۹ دستگاه آن را نهایی کنیم که در مرحله ۵ دستگاه وارد چرخه خدمات شهری تهران شد و تعداد باقی مانده نیز پس از تجهیز وارد مدار خدمات شهری می شود .

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که دستگاه جنتکس خریداری شده ساخت داخل است یا وارداتی گفت: شرکت سازنده ماشین لایروب جنتکس ایرانی است اما باید تاکید کنم دستگاه ساخته و تحویل داده شده از لحاظ امکانات و کارایی با نمونه خارجی خود برابری می کند.

به گزارش خبرنگار شهر جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه نشست هم اندیشی خود با اصحاب رسانه با حضور در محوطه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ضمن بازدید از آخرین تجهیزات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از نزدیک با کارکرد و نحوه لایروبی دستگاه جنتکس خریداری شده آشنا شد.

۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 14766

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =