رسیدگی به هزار و ۸۰۰ درخواست خدمات شهری در منطقه ۱۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ گفت: در طرح تحول نگهداشت شهر که از ۲۲ آبان به مدت دو ماه در شهر تهران آغاز شده؛ تمامی مشکلات خدمات شهری که پیش از این احصاء شده اند؛ مرتفع خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مهدی احمد مهرابی با اعلام این گفت: در اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر به مدت دو ماه کلیه اقدامات مرتبط با خدمات شهری و زیست محیطی شامل جداره ها و نمای ساختمان ها، پیاده روها، باغچه ها، انهار، المان های شهری و معابر در برنامه اجرایی قرار می گیرد.

مهرابی افزود: بر اساس کارشناسی های انجام شده و پیام های شهروندان از طریق سامانه های ارتباطی ۱۳۷ و ۱۸۸۸، بیش از هزار و ۸۰۰ موضوع از طریق این سامانه های ارتباطی مربوط به منطقه ۱۱ ثبت شده است که مبنای برنامه ریزی عملیاتی ما برای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر است.

او با بیان این که روزهای چهارشنبه هر هفته نواحی چهارگانه این منطقه در چهار محور و روزهای پنج شنبه با حضور مدیران نواحی در یک محور اصلی، تمامی خدمات مورد نیاز به صورت جهادی انجام می شون، ادامه داد: طرح تحول در نگهداشت شهر در برنامه ریزی، تصمیم سازی و تعیین رویکرد آینده شهر تهران حائز اهمیت است و به همین دلیل است که با نگاه جدی به اجرای طرح در راستای ارتقای رضایمتندی شهروندان و کیفیت زندگی در شهر تهران تلاش خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱، با تأکید بر این که موضوعات خدمات شهری همه روزه و به صورت مستمر در حال انجام است، بیان کرد: اجرای این طرح باعث می شود شهروندان تلاش و حضور نیروهای مدیریت شهری در سطح شهر را ببینند.

به گفته مهرابی؛ اقدامات در حال انجام شامل موضوعات خدمات شهری اعم از پیاده روها، لایروبی و کف کشی انهار، شستشوی کامل مخازن و یا تعویض آن ها، مرمت جدول معابر، رسیدگی به فضای سبز رفیوژ و باغچه های معابر، زیبا سازی شهری، ساماندهی شامل طعمه گذاری جانوران مضر شهری و سد معبر اصناف، ارائه آموزش های بازیافت به اصناف و شهروندان، رسیدگی به فضای سبز معابر، مرمت دریچه ها و پیاده روها و حذف زوائد و خدمات ترافیکی و عمرانی خواهد بود.

۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 14852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =