اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۹ با محوریت تکریم خانواده شهدا

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای مستمر طرح تحول نگهداشت شهر در این منطقه با محوریت تکریم خانواده معظم شهدا و رسیدگی به محل سکونت آنان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تکریم خانواده معظم شهدا و تأکید شهردار تهران مبنی بر تکریم و رسیدگی به خانواده معزز این عزیزان در ابعاد مختلف گفت: در همین راستا طرح تحول نگهداشت شهر روز پنجشنبه ۱۱ آذر از کوچه های محل سکونت خانواده های معزز شهدا که افتخار محلات این منطقه هستند، آغاز شد و ساکنین این کوچه ها برکت وجود خانوده های معظم شهدا را درک کردند.
به گفته او؛ در همین راستا طی برنامه ای ویژه با خانواده های معظم شهدا در نواحی پنجگانه دیدار و علاوه بر رسیدگی به کوچه های محل سکونت آنها، درخواست های آنها جمع آوری و در برنامه اجرایی شهرداری این منطقه قرار گرفت.  
هدایت ادامه داد: طی این برنامه که با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهرداران و مسئولین نواحی صورت گرفت، از خانواده های شهید فتح الله بابایی در محله خانی آباد نو، شهید جعفر سعادتی در محله شکوفه، شهید مهدی ایزدی در محله نعمت آباد، شهیدان حسن قلی، محمد حسنی و حسین کاشکی درمحدوده ناحیه ۴ و شهید داود عزتی در محله رسالت بازدید و ضمن تقدیر از این عزیزان به مهمترین درخواست های آن ها در حوزه وظایف شهرداری رسیدگی شد.
به گفته هدایت؛ نصب مخزن و پایه مخزن، نصب سرعتگیر داخل کوچه، اصلاح رمپ ورودی منزل، تعویض تابلوی شهید، شستشوی جدول مقابل در منزل، رنگ آمیزی دیوارحیاط، توسعه فضای سبز و نصب وسایل بازی کودکان و... از جمله درخواست های مطرح شده در این بازدیدها بود.
شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و رسیدگی به درخواست های آنان، برنامه های هفتگی بازدید از این عزیزان به صورت مستمر در طول سال ادامه دارد.
 

۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 15134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =