محله دردشت ایستگاه دوم پایش صبحگاهی شهردار منطقه۸

دومین گام در اجرای پایش صبحگاهی و طرح "تحول در نگهداشت شهر" با حضور شهردارمنطقه ۸ در محله دردشت آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی شهردار منطقه در دومین بازدید از اجرای طرح "تحول در نگهداشت شهر"، پایش خود را از محله دردشت آغاز کرد.

شهردارمنطقه۸ به همراه معاونین، شهردار ناحیه یک و دبیرشورایاری محله دردشت با حضور در معابر اصلی و کوچه‌پس‌کوچه‌های ناحیه یک، فرآیند انجام طرح را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

بازدید میدانی فاطمه تنهایی از ضلع جنوبی خیابان دردشت شروع شد و شهردارمنطقه۸ چالش‌ها و معضلات و همچنین اقدامات انجام گرفته در اجرای طرح تحول در نگهداشت را رصد کرد.

تنهایی خدمات ارائه شده در معابر ناحیه یک شهرداری منطقه۸ شهری را مطلوب ارزیابی کرد و در خصوص پیگیری و تداوم عملیات‌ عمرانی و رضایت شهری شهروندان تاکید و دستوراتی را صادر کرد.

در این بازدید میدانی شهردار ناحیه در خصوص فعالیت‌های حوزه‌های اجرایی از قبیل خدمات لکه‌گیری های عمرانی، زیباساری‌های بصری، ساماندهی فضاهای شهری و... توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه پایش صبحگاهی امروز، دبیر شورایاری محله دردشت از فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری منطقه۸ تقدیر کرد و تکمیل پیاده روسازی خیابان دردشت را خواستار شد.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 15150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =