تشکر زینب سلیمانی از شهرداری تهران/ مراسم تشییع شهدای گمنام در سالگرد حاج قاسم سلیمانی

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی با تشکر از شهرداری تهران گفت: رهبری معظم فرمودند که برنامه‌های حاج قاسم نباید از حالت برنامه‌های مردمی خارج شود؛ از شهرداری می خواهیم تا از برنامه‌های مردمی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، زینب سلیمانی رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی در جلسه ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی - ۲۵ آذر ۱۴۰۰- گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از شهرداری بابت برنامه هایی که برای سالگرد شهید به بنیاد ارائه کردند. در برنامه امسال تشییع شهدا را خواهیم داشت و برنامه های دیگری که به همت شهرداری برگزار خواهد شد. 
رییس بنیاد حفط افزود: رهبری معظم فرمودند که برنامه های حاج قاسم نباید از حالت برنامه های مردمی خارج شود. از شهرداری می خواهیم تا از برنامه های مردمی حمایت کنند. در بنیاد نیز تصمیم گرفتیم این برنامه ها به صورت ویژه ای پوشش  داده شود. در سازمان صدا  و سیما نیز ستادی تشکیل می شود تا این برنامه های مردمی پوشش داده شود.
ادامه داد: یکی دیگر از نکات جالب، علاقمندی قشر کودک و نوجوان به شخصیت شهید سلیمانی است.در  اختتامیه کنگره شعر شهید سلیمانی آقای غزوه از علاقمندی دختر نوجوانی از کشور هندوستان به شخصیت شهید سلیمانی گفتند و این نکته خیلی برای من عجیب بود و وقتی او را دیدم  انگار که او  سالهای سال با شهید سلیمانی زندگی کرده بود.
او  با بیان اینکه یاد و خاطره شهید سلیمانی یعنی یاد همه شهدا، اضافه کرد: این مسأله بنده را بر آن داشت که در دستور کار بنیاد چندین کار در حوزه  کودک و نوجوان انجام دهیم و اهتمام جدی در این باره داشته باشیم. 
انتهای پیام

۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 15585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =