پاکسازی ۲۶۶ هزار متر مربع از اراضی بایر منطقه ۱۵

در طرحی جهادی، اراضی بایر در سطح نواحی هفتگانه منطقه شناسایی و تاکنون عملیات ساماندهی و پاکسازی ۹۱ قطعه زمین در کمترین زمان انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با اشاره به اینکه این طرح  با هدف رفع مشکلات زیست محیطی، آراستن چهره و منظر شهری و رفع نقاط بی دفاع شهری از روزهای نخست مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت، گفت: این اقدام با تعامل بسیار خوب و همکاری همه جانبه ادارات خدمات شهری، ساماندهی و مدیریت پسماند معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه و نواحی اجرایی شد.

او افزود:  ۱۸۴ زمین بایر در نواحی شناسایی شده که تاکنون ۹۱ قطعه از این زمین ها در مجموع به مساحت۲۶۶ هزار و ۷۵۰  متر مربع پاکسازی و ساماندهی شده است.

صباغ اضافه کرد: در این راستا  ۴ هزار و ۸۴۴ متر مکعب  زباله، خاک و نخاله های ساختمانی از زمین های بایر و بی دفاع شهری سطح نواحی هفتگانه جمع آوری شد.

او به ضرورت اجرای این طرح جهادی در کمترین زمان ممکن اشاره کرد و گفت: این زمین ها متاسفانه تبدیل به مکانی برای انباشت زباله، اجتماع معتادین متجاهر، کارتن خوابها، ایجاد مشکلات زیست محیطی، نارضایتی شهروندان و نازیبای بصری شده بود.

شهردار منطقه افزود: در طرح جهادی اقداماتی نظیر پاکسازی محل، برچیدن پاتوق معتادان و کارتن خواب ها، کوتاه کردن شمشادها و علف‌های هرز و جمع آوری معتادان و کارتن خواب‌ها و انتقال آنها به مراکز مربوطه به اجرا درآمد.

۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
کد خبر: 15756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =