میزبانی منطقه ۲۰ از مددجویان مرکز فوریت های اجتماعی در شب یلدا

مراسم یلدای فاطمی سال ۱۴۰۰ به منظور حمایت از آسیب‌دیدگان و ایجاد حس همدلی در کنار مددجویان مرکز فوریت‌های اجتماعی منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ حجت الاسلام معبودی معاون اموراجتماعی فرهنگی منطقه ۲۰ گفت: ویژه برنامه یلدای فاطمی با هماهنگی اداره آسیب های اجتماعی این منطقه و با هدف ارتقاء مشارکت های اجتماعی و ایجاد حس دلگرمی و لحظاتی شاد در بین مددجویان، با حضور معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رئیس مجمع ملی نخبگان ایران، رئیس ستاد ازدواج آسان کشور، معاون سیاسی فرمانداری شهرری، معاونت تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، جمعی از کارکنان سازمان هلال احمر شهرری، شهرداران نواحی و مدیران منطقه ۲۰ در مرکز فوریت های اجتماعی برگزار شد.

معبودی افزود: سخنرانی با موضوع آموزش زندگی سالم و عزت نفس، اجرای مداحی، سرود، گروه تواشیح، حرکات ورزشی از سوی هیئت هوکام، برپایی مسابقه و پذیرایی از جمله برنامه های این مراسم بود.

او اظهار داشت : به همین مناسبت با حضور ۵ تیم پزشک، خدمات ویزیت رایگان دندانپزشکی، روانپزشکی، مشاوره روانشناسی، طب سنتی و پزشک عمومی همراه با توزیع محصولات پزشکی و توزیع پوشاک به مددجویان انجام شد.

معاون اجتماعی این منطقه با اشاره به اهمیت سلامت مددجویان به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: با تشکیل پرونده رصد سلامت برای تمامی مددجویان با حضور پزشکان و روانپزشکان به صورت مستمر رصد سلامت آنان انجام می شود.

حجت الاسلام معبودی با تاکید بر اهمیت ساماندهی افراد آسیب دیده، بی خانمان، در راه مانده ها و متکدیان در گرمخانه ها و ارائه خدمات بهداشتی و غذای گرم گفت: به منظور رفاه حال مددجویان ضمن افزایش ظرفیت کلی این مددسرا به ۱۵۰ نفر، عملیات نوسازی فضای داخلی، ساماندهی نمازخانه و سالن غذاخوری، بهسازی فضای سبز و زمین ورزشی و افزایش تجهیزات بهداشتی و خدمات ایمنی  این مرکز انجام شده است.

این گزارش حاکی است؛ مددسرای منطقه ۲۰ با مساحت ۲ هزار و دویست مترمربع واقع در شهرری خیابان فداییان اسلام، خیابان مختاری براساس شاخص ها و استاندارهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت شبانه‌روزی پذیرای مددجویان است.

۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 15850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =