پاسخ‌گویی مسئولان شهرداری منطقه ۱۰ به درخواست بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان

طی سه ماه گذشته، درخواست‌های بیش از ۴۰۰نفر از شهروندان منطقه ۱۰ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهراری منطقه ۱۰، در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان، تسهیل‌ در ارائه خدمات اداری و اهمیت‌دادن به حل مشکلات مردم و جلب رضایت آن‌ها، برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهروندان با مسئولان شهری در اولویت‌های کاری منطقه قرار گرفت و علاوه بر برگزاری دوشنبه‌های پاسخ‌گویی در ساختمان ستادی، مسئولین منطقه در مساجد نیز پاسخ‌گوی اهالی محل بودند.

رضا شرفی شهردار منطقه یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران را حضور در بین مردم و لمس مشکلات و تلاش برای حل آن‌ها دانست و گفت: هر کس در هر جایگاه و منصبی قرار گرفته باید به فکر مردم باشد و نهایت رسیدگی به مشکلات مردم را داشته باشد.

او مساجد را بهترین پایگاه برای رفع مسائل و دغدغه‌های شهروندان عنوان کرد و گفت: ارتباط رو در رو با مدیران شهری،جلب رضایت‌مندی شهروندان و اعتمادسازی دو سویه با آن‌ها از یک سو و آشنایی بیشتر مدیران شهرداری با مشکلات و معضلات منطقه برای تصمیم‌گیری جهت رفع آن‌ها از مهم‍‌ترین اهداف برگزاری دیدارهای مستمر مردمی است.

شهردار منطقه افزود: در این ملاقات‌ها، خواسته شهروندان در کوتاه ترین زمان از مجرای قانونی پیگیری شده و مدیران با ریشه یابی مشکلات، راهکارهای لازم را برای حل آن‌ها ارائه می کنند.

بر اساس این گزارش طی ۳ ماه گذشته ۱۰ برنامه ملاقات مردمی در ساختمان ستادی منطقه با حضور ۷۰ نفر از شهروندان و ۳ برنامه با حضور حبیب کاشانی و حجت الاسلام والمسلمین آقامیری از اعضای شورای شهر در ساختمان ستادی منطقه و مساجد لولاگر و حاج امجد برگزار و به درخواست ۵۶ نفر از مراجعین رسیدگی شد.

شایان ذکر است شهردار منطقه به اتفاق معاونین، مدیران و شهرداران نواحی سه‌گانه در دیدار مردمی دیگر در مساجد لولاگر، سجاد(ع)، الرضا(ع)، الهادی (ع)، زینبیه (س)، حاج امجد، پیغمبر (ص)، علی ابن ابیطالب (ع) و سید عزیزالله پاسخ‌گوی ۲۶۵ تن از شهروندان متقاضی بود.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 16066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =