دیدار شهردار منطقه ۲۰ با شهروندان در مسجد حجتیه

طرح دوشنبه‌ها با شهر با هدف پاسخگویی و رسیدگی میدانی به درخواست‌های شهروندان برای چهارمین هفته با حضور شهردار منطقه ۲۰ در مسجد حجتیه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در هفته چهارم اجرای این طرح، محمد ناظم رضوی شهردار منطقه با همراهی معاونان و مدیران ارشد این منطقه ضمن حضور در مسجد حجتیه محله شهادت و اقامه نماز مغرب و عشاء، با جمعی از نمازگزاران و شهروندان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کردند.

ناظم رضوی با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندی های محلات، گفت: حضور و بازدیدهای میدانی مهمترین راهکار برای شناسایی نیازهای مردمی و جلب مشارکت مردمی است که در همین راستا دیدارهای مردمی مدیران با مردم در دستور کار قرار دارد.

او اظهار داشت: مشکلات و درخواست های مردم شریف این منطقه از سوی معاونان و مدیران احصاء و در بازه زمانی کوتاه مسائل و کمبودهای خدماتی رفع خواهد شد.

در ادامه دیدار مردمی، شهردار و مدیران ارشد ضمن نشست مشترک با مسئولین حوزه بسیج ۳۵۵ امام حسن مجتبی (ع) در خصوص بررسی و رسیدگی به مشکلات و آسیب های محلی، شناسایی و ارتقاء ایمنی نقاط پرخطر در معابر و رسیدگی به مشکلات اجتماعی و فرهنگی این محله بحث و گفتگو کردند.

گفتنی است با توجه به تاکید شهردار تهران و به منظور افزایش ارتباط مستمر با شهروندان، نخبگان، مساجد، اصناف، گروه های جهادی و خانواده های معظم شهدا، طرح دوشنبه با شهر هر دو هفته یکبار برگزار می شود.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 16088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =