دیدار شهردار منطقه ۴ با سفیر گرجستان

همزمان با فرارسیدن سال نو میلادی، شهردار منطقه ۴ با حضور در سفارت گرجستان ضمن ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران، سال نو میلادی را به سفیر و اعضای این سفارتخانه تبریک گفت.

به گزارش شهر و با نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدرضا پوریافر در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت مسیح(ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی گفت: کشور عزیز ایران اسلامی همواره در طول سال های گذشته تعاملات بسیار خوبی با کشور گرجستان درزمینه های سیاسی و فرهنگی داشته و ما همواره مردمان این کشور را به عنوان دوست و همسایه خوب خودمان می دانیم.
او اضافه کرد: با توجه به همسایگی کشور ایران با گرجستان از لحاظ فرهنگی و مهمان نوازی، تشابهات زیادی بین ما وجود دارد و ما از افزایش تعاملات فی مابین در حوزه شهری و فرهنگی استقبال می کنیم.
شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: امیدوارم با ایجاد تعاملات بیشتر با کشور دوست و همسایه گرجستان، این تعاملات در حوزه های مرتبط با شهرداری تهران افزایش یابد.
در ادامه این دیدار صمیمی، اعضای سفارت گرجستان ضمن قدردانی از حضور شهردار منطقه ۴ در این سفارت، از هدیه و توجه ویژه شهردار تهران تشکر و از افزایش تعاملات بیشتر پایتخت ایران اسلامی در حوزه شهری و فرهنگی با کشور گرجستان استقبال کردند.
 

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
کد خبر: 16156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =