فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم

جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهردار منطقه۱۷، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر و مدیران شهری به دیدار خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا(علی) بیات رفتند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، سردار علی فضلی جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار گفت: در هیچ کجا از ام القرای جهان اسلام مجموعه ای مانند بهشت زهرا(س) وجود ندارد که ۳۴ هزار شهید داشته باشد؛ حتی در نجف نیز این میزان شهید آرام نگرفته است، این در حالی است که در سایر نقاط مختلف شهر نیز گلزار شهدا وجود دارد که به این تعداد اضافه می شود.

او ادامه داد: متاسفانه در حوزه تبلیغات ضعیف هستیم، محدوده منطقه۱۷ در کل کشور نسبت به جمعیتی که دارد بیشترین شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و این نشان از مردمانی است که با رزق و روزی حلال، طیب و طاهر، با حداقل ها و قناعت ها سکونت دارد.

فرمانده اسبق لشکر سیدالشهدا(ع) افزود: منطقه۱۷ یکی از مناطق برجسته است، حال اینکه شما مسئولان در این منطقه توفیق خدمت دارید، قدر بدانید و این فرصت ها ممکن است یک دوره دو ساله یا چهارساله یا ده سال کمتر و بیشتر باشد که باید از این فرصت ها حداکثر استفاده را برای خدمت کردن به مردم این جغرافیا ببرید.

جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مزار شهید عماد مغنیه اشاره کرد و گفت: این شهید اسلام در زمانی که پیکر پاکشان به خاک سپرده شد در یک مکانی قرار گرفت که دقیقا در قلب روضة الشهیدین ضاحیه که در (منطقه جنوبی بیروت) قرار دارد، درست نقطه مرکزی تدفین شهدای اسلام بود.

در این دیدار پدر شهید بیات خاطرات فرزند شهیدش محمد رضا(علی) را بیان کرد و به نحوه شناسایی و تشییع پیکر شهید پرداخت.

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 16212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =