لزوم استفاده از ظرفیت فدراسیون‌های ورزشی برای تقویت سرانه ورزشی شهروندان

شهردار منطقه ۲۲ به همراه مدیران شهری منطقه از آکادمی فدراسیون فوتبال در محدوده ناحیه ۲ بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی با حضور در آکادمی فدراسیون فوتبال ایران با دبیر کل این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
در این بازدید محمدی با حضور در برخی از بخش های آکادمی فوتبال همچون زمین های چمن، سالن های بدنسازی، استخر و ...  از نزدیک در جریان فعالیتهای این آکادمی قرار گرفت و از مسائل و مشکلات پیش روی ملی پوشان مطلع شد. 
محمدی در نشست مشترک با حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان ضمن اشاره به توسعه و ترویج ورزش گفت: توسعه و ترویج ورزش بطور خاص فوتبال و جذب جوانان به سمت این ورزش، می تواند کمک کند که جوانان مسیر خود را پیدا کنند و  بسیاری از موضوعات اجتماعی در جامعه حل شود.
او ادامه داد: منطقه ۲۲ تهران ظرفیت های بسیار ویژه ای مانند بوستان چیتگر ، دریاچه شهدای خلیج فارس و ... را دارد که اگر بتوانیم با یک مدیریت واحد شهری و هم افزایی از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم شاهد نتایج خوبی در حوزه ورزشی و اجتماعی خواهیم بود.
شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اهمیت و حمایت از ورزش های خاص و ورزشکاران ملی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم بدرستی از ظرفیت های مدیریت شهری و فدراسیون های ورزشی برای تقویت سرانه های ورزشی شهر که نیاز تمامی شهروندان است استفاده کنیم ، ماندگار خواهد شد.
 در این دیدار حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، گزارشی از عملکرد آکادمی فوتبال و اقدامات انجام شده برای ملی پوشان فوتبال کشورمان را ارائه کرد.

۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 16344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =