نظارت ویژه بر تجهیز و ساماندهی ساختمان‌های اسکان‌ کارگری منطقه ۲۲

در راستای تکریم کارگران خدمات شهری و همچنین به منظور بررسی وضعیت ایمنی، بهداشت و کنترل ضوابط HSE، بازدیدهای میدانی از ساختمان‌های اسکان کارگری منطقه۲۲ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمدحسن فصیح از اجرای طرح ساماندهی اسکان کارگری منطقه خبر داد و بر بازدید مستمر میدانی از آنها و رفع نواقص و ایرادات موجود تاکید کرد.

معاون خدمات شهری منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان در حوزه نگهداشت شهر هستند، تلاش در جهت رفع مشکلات آنها و نواقص موجود در محل‌های اسکان کارگری را از اولویت‌های این حوزه دانست.

وی بیان کرد: در تجهیز و ساماندهی ساختمان اسکان کارگری، ضوابط ایمنی، امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تجهیز آشپزخانه‌، تعمیر سیستم اتصالات برقی و تهویه، تجهیز رختکن و استراحتگاه رعایت و اجرا شده است.

ایرانشاهی  نیز از بازسازی و تجهیز موارد بهداشتی و رفاهی برای ساختمان‌ اسکان کارگری این ناحیه ۲ خبر داد.

وی در این خصوص گفت: در همین راستا ساختمان اسکان کارگری ناحیه دو مورد بازدید قرار گرفت و به امکانات رفاهی و بهداشتی بیشتر مجهز می شود. آموزش گروهی مسائل ایمنی و بهداشتی و سم‌پاشی ساختمان برای پیشگیری از نفوذ موجودات موذی و حفظ سلامت کارگران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 53252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =