رسیدگی ویژه به ایستگاه‌های اتوبوس در قالب طرح نگهداشت شهر در منطقه ۱۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای طرح تحول نگهداشت شهر به سرپناه ایستگاه اتوبوس خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، سعید سراج معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اظهارداشت: با توجه به مسافر پذیر بودن درالشهدای تهران، خدمات رسانی مطلوب ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

او افزود: به واسطه وجود صحن امامزاده حسن (ع)، بازارهای فرا منطقه ای کیف و کفش و پوشاک و بازار مبل یافت آباد و بازار آلومینیوم قلعه مرغی، خدمات رسانی مطلوب ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

سراج در ادامه اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، رسیدگی به وضعیت سرپناه های ایستگاه اتوبوس، نظافت داخل و بدنه خودروها و آراستگی رانندگان اتوبوس ها در دستورکار این معاونت قرار گرفت.

او با توجه به  سرمای هوا و بارش رحمت الهی خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه معاونت حمل و نقل شهری، اعزام خودروها راس ساعت تعیین شده به نحو مطلوب جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 عنوان کرد: چنانچه شهروندان منطقه انتقاد و یا پیشنهادی در خصوص نحوه خدمات‌رسانی حمل و نقل عمومی منطقه دارند از طریق سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 16359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =