رنگ آمیزی المان‌ها و دیوارهای منطقه ۸

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۸ از رنگ‌آمیزی المان‌ها و دیوارهای شهری منطقه در یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ ، منصوره السادات موسویان رئیس اداره زیباسازی شهرداری این منطقه در این باره اظهار داشت: برخی از منظرهای معابر شهری منطقه ۸ به مرور زمان به رنگ خاکستری تغییر یافت و رنگ آمیزی با هدف نشاط مبلمان شهری از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه انجام شد.

او با اشاره به برنامه های اجرا شده اداره زیباسازی در محلات منطقه ۸ عنوان کرد: بخش قابل توجهی از اقدامات انجام شده در قالب طرح تحول نگهداشت شهر انجام شد که این برنامه ها به شکل مداوم همه روزه در محلات گوناگون منطقه به اجرا در می آید.

موسویان ادامه داد: رنگ آمیزی ۴ هزار متر طول جدول معابر شهری، ۴۲۰ متر مربع درب پست های برق، دو هزار و ۷۰۰ متر طول پایه تابلویی به تعداد ۹۰۰ عدد، سه هزار و ۲۵۰ متر مربع رنگ آمیزی کانیو و ۸ هزار متر مربع پوشاننده در مدت ۳۰ روز اخیر اجرا شده است.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۸ خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر به ویژه به مناسبت ولادت حضرت مسیح(ع) شستشوی یک هزار متر مربع بنای تعدادی از کلیساها در منطقه ۸ انجام شده است.

او گفت: با توجه به ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سه هزار و ۵۰۰ متر مربع بنر با مضامین مختلف در معابر شهری به نمایش درآمده است.

انتهای پیام

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 16744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =