لایروبی همه‌روزه انهار برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۸ از پایش همه‌روزه انهار در معابر اصلی و فرعی محلات این منطقه خبر داد و گفت: لایروبی انهار این منطقه شرقی پایتخت مانع انتقال پسماند موجود در انهار به مناطق جنوبی پایتخت خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، امیر حسین عساری گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی و آب گرفتگی معابر، خدمات شهری نواحی منطقه در آماده باش هستند.

او افزود: اداره مسیل های شهرداری منطقه به شکل روزانه اقدام به پایش و لایروبی انهار می کند تا از آبگرفتگی در هنگام بارندگی جلوگیری شود و از سوی دیگر محلی برای تجمع حیوانات موذی به وجود نیاید.

عساری ادامه داد: یکی از ویژگی های لایروبی انهار در منطقه ۸ این است که مانع انتقال پسماند به مناطق پایین دستی و مانع از آبگرفتگی انهار معابر دیگر خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۸ خاطرنشان کرد: بیشتر پسماند در هنگام لایروبی انهار معابر مربوط به کسبه است که با آموزش و فرهنگ سازی شاهد کاهش حجم لایروبی خواهیم بود. شهروندان هم در صورت مشاهده آبگرفتگی می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ موضوع را اطلاع رسانی کنند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن مانع از آبگرفتگی معابر شهری در زمان بارندگی شوند.

انتهای پیام 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 16745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =