استقرار چترهای کارگری در منطقه ۴ برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و با توجه به بارش‌های فصلی شب گذشته تردد در معابر شمال شرق تهران روان است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم با اعلام این خبر گفت: در ادامه فعالیت های مربوط به آبگرفتگی در بارش فصلی اخیر،  به منظور جلوگیری از ایجاد آبگرفتگی در مناطقی که احتمال آب گرفتگی در آنها وجود دارد، چترهای کارگری خدمات شهری به صورت شبانه روزی مستقر شده است.
او در ادامه خاطرنشان کرد: در این عملیات با گشت و کنترل مداوم و منظم از تمامی معابر، محلات و بزرگراه ها ، نقاط حساس بازدید و از وقوع آبگرفتگی های احتمالی جلوگیری به عمل می آید.
معاون خدمات شهری منطقه ۴ گفت: در این راستا عوامل اجرایی در محلات بیست گانه و نواحی نه گانه با تجهیزاتی از جمله چتر بارندگی، کلاه، چکمه و... مستقر شدند.
معلم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بارندگی های اخیر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی کانال ها، مسیل ها، جوی ها و حوضچه های منطقه به صورت برنامه ریزی شده لایروبی و رسوب برداری می شود.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: در  خلال بازدید های انجام شده از سطح منطقه، تا به این لحظه هیچگونه آبگرفتگی و انسداد مسیر جدی مشاهده نشد و کنترل و گشت و رفع موارد احتمالی به صورت مستمر در دست انجام است.

انتهای پیام 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 16755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =