تکریم مادران معظم شهدا در منطقه ۱۵ همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ویژه برنامه‌های سالروز وفات بانوی ادب و شجاعت، حضرت ام‌البنین،با هدف معرفی این بانوای گرانقدر در محلات برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با تشریح برنامه های گرامیداشت وفات حضرت ام البنین(س) گفت:  برپایی مراسم دعا خوانی و مداحی به یاد مادر شهیدان معظم آقاجانلو با حضور خانواده های معظم شهدای منطقه با عنوان «ام البنین و مادر پسران» در خانه شهید، انجام مصاحبه تصویری کوتاه با مادران معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، غواص، آتش نشان و تهیه و نشر کلیپ ها در فضای مجازی با عنوان «یادواره خانگی» و برپایی مراسم سوگواری و سخنرانی با موضوع زندگینامه حضرت ام البنین(س) در مساجد منتخب از برنامه های این روز است.

او اضافه کرد: برپایی برنامه «بازیگران اسوه های ایثار» شامل فراخوان جذب جوانان علاقمند و جهادی جهت مساعدت به خانواده معظم شهدا در انجام امور هفتگی خانواده، دیدار با همسران معظم شهدا و مصاحبه با فرزندان کودک و نوجوان آنان با عنوان «شهید هدیه ای برای وطن» از دیگر برنامه های این هفته است.

شهردار منطقه در پایان گفت:  به همت اداره ایثارگران منطقه و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و ناحیه ۲، تور یک روزه زیارت حرم شاه عبدالعظیم(ع) ویژه مادران و همسران معظم شهدای دفاع مقدس و شهرداری برگزار می شود.

انتهای پیام 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 16758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =