توزیع هزاران اصله درخت میوه میان ساکنان منطقه ۱۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای طرح نهضت درختکاری در محلات این منطقه جنوبی خبر داد و گفت: در نظر داریم هزاران اصله درخت میوه بین شهروندان توزیع شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه در رابطه با اجرای طرح نهضت درخت کاری اظهار داشت: متاسفانه این محدوده از تهران با کمبود سرانه فضای سبز شهری مواجه است، به طوری که برای هر یک از شهروندان این منطقه ۳ متر مربع مساحت فضای سبز وجود دارد. به همین منظور مدیریت شهری منطقه به دنبال افزایش سرانه فضای سبز این محلات است.

او افزود: به تازگی در نظر داریم بوستان ده هزار متر مربعی در محله وصفنارد به نام حاج قاسم سلیمانی احداث کنیم تا به سرانه فضای سبز منطقه افزوده شود.

کوه نژاد خاطر نشان کرد: توسعه فضای سبز معابر و حیاط خانه ها از جمله برنامه های شهرداری منطقه ۱۷ است که در هفته درخت کاری هزاران اصله درخت بین شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ عنوان کرد:  این طرح با هدف توسعه فضای سبز شهری و کاهش آلودگی های زیست محیطی و حفظ و تداوم حیات درختان از طریق ثبت درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ اجرا می شود.

او گفت: در این طرح تعداد سه هزار و ۹۰۰ اصله درخت غیر مثمر، هفت هزار اصله درخت مثمر(میوه) برای توزیع در میان شهروندان و ۴۰۰ اصله درخت روتبال برای کاشت در معابر و خیابان های منطقه پیش بینی شده است.

کوه نژاد  ادامه داد: شهروندان می توانند درخواست خود را تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه از  طریق سامانه ۱۳۷ ثبت و یا با شماره ۹۶۰۴۲۶۳۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 16844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =