بهره‌مندی ۷۰۰ شهروند منطقه ۱۹ از خدمات رایگان مشاوره روانشناسی

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از بهره‌مندی بیش از ۷۰۰ شهروند منطقه ۱۹ از خدمات مشاوره روانشناسی رایگان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور ارتقای سلامت روان شهروندان و بهبود کیفیت زندگی آن ها را از اهداف مهم ارایه خدمات مشاوره عنوان کرد و گفت: در همین راستا، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۰۰ شهروند منطقه از مشاوره های روانشناسی به دو صورت تلفنی و حضوری استفاده کرده اند.
او با اشاره به اینکه مشاوره های روانشناسی توسط کارشناس ارشد روانشناسی (دارای شماره نظام از سازمان نظام روانشناسی) و بصورت کاملا رایگان ارائه می شود، ادامه داد: مشاوره ها در زمینه های مختلفی همچون کودک، خانواده، زوج، استرس و ... صورت می گیرد و این در حالی است که  موضوعات پیش از ازدواج و در مراتب بعدی نیز مسائل خانوادگی، اضطراب و افسردگی بیشترین مراجعات مشاوره را به خود اختصاص داده اند.
اخگرپور خاطرنشان کرد: مشاوره های تلفنی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ و از طریق تماس با شماره  ۰۹۳۵۶۶۱۵۳۱۹ و مشاوره های حضوری نیز در مرکز فراموز میلاد به نشانی خانی آبادنو، بلوار میلاد، داخل بوستان ۲۲ بهمن در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ لغایت ۱۴ ارائه می شود. در همین زمینه نیز شهروندان می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره ۵۵۵۲۴۸۴۸ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام

۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 17229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =