نمایش جلوه‌های تاریخ معاصر تهران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

شهردار منطقه ۱۲ گفت: این منطقه به عنوان قلب طهران، جلوه‌های تاریخ معاصر شهر را در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش می‌گذارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی از اختصاص یک بخش مجزا به منطقه ۱۲ در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت: به دلیل غنای فرهنگی و تاریخی این منطقه به عنوان قلب طهران و حرف‌های زیادی که در حوزه تهران‌گردی دارد، نیاز به فضای مجزایی برای بازنمایی همه‌جانبه این ارزش‌ها در این نمایشگاه احساس شد که در این فضا توزیع اقلام گردشگری نظیر نقشه گردشگری منطقه، کتاب جامع گردشگری قاب طهران و... صورت می‌گیرد.

یزدی با بیان این مطلب که منطقه ۱۲ روایت‌های فراوانی از تاریخ معاصر شهر را در دل خود پنهان کرده، افزود: به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با این روایت‌ها دو تور رایگان تهران‌گردی، ویژه منطقه ۱۲ در نظر گرفته‌ایم که شامل بازدید از گذر میرزامحمود وزیر و گذر امامزاده یحیی (علیه‌السلام) می‌شود. تهران‌گردان و تهران‌دوستان محترم می‌توانند با ثبت‌نام در غرفه ویژه منطقه ۱۲ از این تورها بهره ببرند.

او درباره فراهم‌شدن امکان بازدید از نمایشگاه برای شهروندان منطقه ۱۲ نیز بیان کرد: طی روزهای برپایی نمایشگاه برای محلات ۱۴گانه شهرداری منطقه ۱۲ از طریق هماهنگی با نواحی ۶گانه، امکان بازدید از نمایشگاه فراهم خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که پانزدهین دوره آن در حال برگزاری است، از امروز، شنبه ۹ بهمن آغاز شده و تا ۱۲ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر دایر است. این نمایشگاه که به همت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برپا شده، با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری به منظور خلق ایده‌های جدید برای رونق این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 17317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =