سرودهای انقلابی در محلات منطقه ۲ طنین‌انداز می‌شوند

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر،کاروان نور با اجرای سرودهای انقلابی در محلات منطقه به حرکت درمی‌آید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،  کاظم داودی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت:به مناسبت پاسداشت دهه مبارک فجر و تبیین آرمانهای امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی ، برنامه های فرهنگی،اجتماعی، هنری با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی  با مشارکت نواحی ۹گانه و شهروندان اجرا می شود.

او به  حرکت کاروان نور اشاره کرد و گفت: همزمان با حرکت کاروان خودرویی ،سرود های انقلابی در محلات طنین انداز می شود.

داودی افزود:اجرای نمایش و تئاتر، برپایی ایستگاه ها و نمایشگاه انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه های پیش بینی شده است .

معاون شهردار منطقه۲ به فضاسازی محلات تحت عنوان کوچه های انقلاب اشاره کرد و افزود: کوچه های انقلاب با مشارکت شهروندان در محلات طراحی شده وبا آذین بندی، نصب تصاویر روزهای پیروزی انقلاب اسلامی  و همچنین اجرای سرودهای انقلابی ، روزهای پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر کشیده  می شود.

او همچنین به اماده سازی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: با هدف اشاعه ارزش های انقلاب و بازآفرینی خاطرات آن دوران برای شهروندان ، گالری انقلاب در سراهای محله برگزار و تصاویر روزهای انقلاب به نمایش گذاشته می شود.

 داودی تصریح کرد: برپایی غرفه فرهنگی و بصیرتی، تکریم فرهیختگان و خانواده شهدای انقلاب،برگزاری مراسم شب شعر انقلاب ،مسابقات فرهنگی مجازی ، تولید و نشر محصولات فرهنگی با محتوای انقلاب،نورافشانی میادین منطقه از دیگر برنامه های این ایام است.  

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی را از اهداف برنامه های گرامیداشت دهه فجر برشمرد و گفت:بسط، ترویج  و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی در سطح افکار عمومی و اقشار مختلف مردم ،تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی از جمله رویکردها و اهداف این برنامه ها است.

انتهای پیام

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 17451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =