کاهش تصادفات در بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات ایمن‌سازی

عملیات ایمن‌سازی جناغی‌های بزرگراه آزادگان در راستای کاهش تصادفات و تردد ایمن‌تر خودروها، با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به اهمیت مواصلاتی بزرگراه آزادگان و ضرورت نگهداشت و ایمن سازی این معبر پرتردد گفت: در همین راستا ضمن نظارت مستمر بر این محور به منظور رفع نواقص آن،  ۱۲ نقطه از جناغی های بزرگراه با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی همچون کاشن تانک، استوانه های ارتجاعی و بشکه های ترافیکی ایمن سازی شد.
او ایمن سازی بزرگراه خلیج فارس را از دیگر فعالیت های ترافیکی اخیر این منطقه اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به موقعیت این محور، قرارگیری آن در ورودی شهر تهران و تردد روزانه حجم زیادی از خودروها از این بزرگراه، ۴۰۰ متر طول گاردیل برای ایمن سازی و کاهش مخاطرات ترافیکی در محدوده پل حرم به علامه عسگری نصب شد.
شهردار منطقه همچنین از اجرای فعالیت تأمین روشنایی ایستگاه های اتوبوس با هدف رفاه حال شهروندان و سهولت استفاده از آن ها در ساعات تاریکی خبر داد و افزود: به همین منظور ضمن تأمین روشنایی ۱۱ ایستگاه اتوبوس در نواحی پنجگانه این منطقه، شیشه های آن ها نیز ترمیم و تعویض شد.
هدایت در بخش دیگری به اقدامات ترافیکی اجرا شده برای بهسازی پایانه شاهد اشاره و بیان کرد: ایستگاه های تاکسی این پایانه با انجام عملیات خط کشی و کف نویسی و نیز احیاء و نوسازی تابلوهای هدایت مسیر، نونوار شدند.

انتهای پیام 

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 17848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =