آمادگی کامل منطقه ۱۷ برای اجرای طرح استقبال از بهار

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به برنامه‌های استقبال از بهار گفت: شهرداری منطقه ۱۷ آمادگی ۱۰۰ درصدی برای اجرای برنامه‌های استقبال از بهار سال ۱۴۰۱ را دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با تشریح برنامه های استقبال از بهار گفت: در راستای اقدامات و برنامه های استقبال از بهار در سطح منطقه، جلسه ای با مدیران شهری برگزار شد. 

وی با اشاره به بخشی از این اقدامات، تصریح کرد: برنامه های استقبال از بهار در چند بخش انجام می شود که یکی از آنها بحث نگهدشت شهر تهران است که البته این موضوع جزء وظایف ذاتی و مستمر مناطق به شمار می رود.

شنگی به برخی از اقدامت معاونت خدمات شهری و زیباسازی اشاره و اظهار کرد: برنامه هایی که در دستور کار این معاونت قرار دارد، شامل توجه به بوستان های منطقه و رفع نواقص موجود، ایمن سازی و بهبود وضعیت بوستان های محلات، مناسب سازی بوستان ها برای استفاده معلولین و جانبازان، رفع مشکلات سرویس های بهداشتی عمومی شهری، رسیدگی به وضعیت نورپردازی های سطح منطقه، رسیدگی به وضع ظاهری معابر، مبلمان شهری و وسایل بازی کودکان در بوستان ها است.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به خدمات دیگر این معاونت، گفت: یکی از برنامه های این منطقه در طرح استقبال از نوروز، در هفته درختکاری انجام می شود. در همین راستا در بوستان های منطقه نهال هایی با نام شهدای عزیز منطقه کاشته می شود. همچنین حدود ۳ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: از دیگر برنامه های این معاونت، برپایی سفره هفت سین، جانمایی تخم مرغ های رنگی برای زیباسازی منظر شهری، نصب ریسه پارچه ای، اکران طرح های نورزوی و نقاشی جداره های خیابان هایی که امکان سنجی شده است.

شنگی با اشاره به برنامه های در دستور کار حوزه معاونت امور اجتماعی فرهنگی گفت: ۴۸ برنامه در دستور کار این معاونت قرار دارد که برخی از  این اقدامات شامل رفع نقاط بی دفاع شهری، برپایی کارناوال عروسکی به مناسبت سال نو، اهداء بسته های معیشتی به بانوان سرپرست خانوار، اجرای مسابقات ورزشی در سطح محلات و اجرای کارگاه مجازی نویسندگی در بستر فضای مجازی برای نوجوانان و حضور اساتیدی در حوزه ادبیات است.

شهردار منطقه دارالشهدا به برنامه های در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک اشاره و تصریح کرد: در این حوزه اقدامات مربوط به بهسازی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس، خط کشی در سطح منطقه و تعمیر و نوسازی تابلوهای ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از بهار باید به طور ویژه به اجرای برنامه ها اهتمام داشت، همچنین باید محلات کم برخوردار و جنوبی مورد توجه و جدیت بیشتری قرار گیرند. امیدواریم با همدلی، همراهی و هماهنگی همه همکاران و مدیران شهری، گام موثری جهت خدمت به شهروندان عزیز منطقه ۱۷ برداریم.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 18434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =