بزرگراه تندگویان مزین به تصویر شهید میرنعمتی شد

دیوارنگاره شهید مصطفی میرنعمتی با هدف زنده نگه داشتن یاد این شهید بزرگوار بر جداره حاشیه بزرگراه تندگویان نقش بست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه ترسیم تصویر شهدا در محورهای اصلی و بزرگراهی را گامی در راستای هویت بخشی به شهر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در همین راستا دیوارنگاره شهید مصطفی میرنعمتی به متراژ ۱۹۰ متر مربع توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حاشیه محور مواصلاتی و پرتردد شهید تندگویان اجرا شد.
به گفته او؛ شهید مصطفی میرنعمتی اردیبهشت سال ۱۳۹۳ در مسیر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط توزیع کنندگان مواد مخدر در تهران  به شهادت رسید.
هدایت در ادامه از نصب بیش از ۸۰ تابلوی تمثال شهدا از ابتدای سال بر سرکوچه های محل سکونت خانواده این عزیزان خبر داد و گفت: این تابلوهای دیوارکوب که حاوی تصویر و اطلاعات شهید (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تاریخ و محل شهادت) هستند در کوچه های منتهی به خیابان های میعاد شمالی، شهید طالقانی، شهید صمدی، مهران، میثاق جنوبی و... نصب شدند.
شهردار منطقه به بهسازی نمای شهری محدوده این منطقه با اجرای ۱۵۰۰ متر مربع پاکسازی جداره حاشیه معابر اشاره کرد و ادامه داد: به منظور زیباسازی و بهبود سیمای بصری منطقه اقدامات دیگری نیز در قالب آذین بندی و نصب پرچم در بوستان وصال ناحیه یک و راه اندازی مجدد تونل نوری خیابان احسانی صورت گرفته است.
انتهای پیام

۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 18448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =