توزیع ۳ برابری مرغ گرم و توزیع مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از شهر تهران

شهردار تهران در حاشیه بازدید از بازار میوه و تره بار جلال آل‌احمد گفت: از فردا مرغ گرم با توزیع ۳ برابری و همچنین مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز با حضور در بازار میوه و تره‌بار و فروشگاه شهروند جلال آل‌احمد علاوه بر گفت‌وگو با شهروندان و غرفه‌داران از روند توزیع کالا در این فروشگاه‌ها بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید بیان داشت: شهرداری تهران ۲۶۲ بازار میوه و تره‌بار در شهر تهران دارد که البته این تعداد به‌لحاظ ابعاد در محلات و مناطق تهران متفاوت هستند.

شهردار تهران از توزیع و عرضه ۶ برابری گوشت گرم و توزیع۳ برابری مرغ و همچنین عرضه برنج ایرانی با قیمت ۱۰ درصد زیر قیمت در بازار میادین میوه و تره‌بار خبر داد و اعلام کرد: عرضه محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر با ۴۰ درصد زیر قیمت عرضه می‌شود. 

زاکانی بیان داشت: از فردا مرغ گرم با توزیع ۳ برابری و همچنین مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی بدون دغدغه و با اطمینان خاطر محصولات خود را در آستانه سال جدید تامین خواهند کرد، گفت: در  ماه مبارک رمضان نیز ما مشکلی برای عرضه و توزیع محصولات مورد نیاز نداریم و تمهیدات لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.

زاکانی تاکید کرد: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر تهران فعالیت میادین میوه و تره‌بار است.

* تامین کالاهای اساسی با حذف دلالان در میادین میوه‌وتره بار

همچنین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران در حاشیه بازدید شهردار تهران به خبرنگاران درباره عرضه کالاهای تنظیم بازاری در آستانه شب عید گفت: تامین اقلام با وزارت جهاد کشاورزی است و سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک توزیع کننده در شهر تهران نقش دارد.

ایوب فصاحت با اشاره به توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار افزود: در این بخش نیز با برخی از کمبودها و بی‌نظمی‌هایی روبرو بودیم که با ارتباط خوبی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد در حال حاضر توزیع گوشت قرمز نیز در میادین میوه و تره‌بار به نحو مطلوب انجام می شود.

وی تاکیدکرد: یکی از سیاست‌هایی که در این دوره از مدیریت میادین میوه و تره‌بار پیگیری و اجرا می‌شود این است که بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه و دلال‌ها، از کانال‌های تولیدکننده محصولات تامین کنیم و این مسئله منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به شهروندان می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران خاطرنشان کرد: البته این کار آغاز شده و بهره‌برداران به صورت مستقل این کار را در دستور کار خود قرار داده‌اند و برخی از اقلام به صورت مستقیم از کانون‌های تولید و کشاورزان تامین می‌شود که این مسئله را باید توسعه داد تا بتوانیم محصولات باکیفیت و ارزان را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

وی با اشاره به توزیع اقلام پرمصرف از جمله برنج و گوشت و همچنین میوه‌جات نیز گفت: تلاش خواهیم کرد در فاز نخست برای اقلام پرمصرف حذف دلالان را داشته باشیم و این کار در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شهردار تهران در آستانه سال جدید امروز شنبه از مجموعه میدان میوه وتره بار و فروشگاه شهروند جلال آل احمد (قزل قلعه) بازدید کرد.

همچنین در این بازدید شهردار تهران در جریان مسائل و مشکلات مردم در آستانه شب عید قرار گرفت.

فصاحت همچنین در ارتباط با کالاهای اساسی شب عید نیز گفت: در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی قول داده است که کالاهای مورد نیاز و پرمصرف را تامین کند تا بتوانیم این اقلام را در اختیار خانواده‌ها قرار بدهیم و انشاءالله در این بخش نیز با مشکلی روبرو نخواهیم بود.

وی در ارتباط با توزیع گوشت قرمز نیز گفت: در این بخش نیز با تمهیداتی که با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است با مشکلی مواجه نخواهیم شد و امیدواریم تا پایان سال مایحتاج مورد نیاز شهروندان تهرانی با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ارتباط با انتقاد برخی از شهروندان تهرانی نسبت به عرضه بی‌کیفیت تعدادی از محصولات در برخی از میادین میوه و تره‌بار گفت: این موضوع تا حدی قابل قبول است و متاسفانه برخی از میادین ما کیفیت سایر میادین را ندارند به طوریکه در این بخش برخی از غرفه‌داران میوه‌های بی‌کیفیت خود را در سایر غُرف عرضه می‌کنند و بنای ما بر این است که در این بخش ورود پیدا کنیم و کیفیت‌سازی را در دستور کار خود قرار بدهیم تا میوه بی‌کیفیت روانه بازار نشود.

فصاحت با اشاره اینکه اقلام مورد نیاز شهروندان در نوروز امسال با قیمت و کیفیت مناسب تامین و عرضه خواهد شد، تصریح کرد: محصولات خود را از کانال‌های تولید در کشور تامین خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشیم.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: 18623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =