میدان صنعت با المان طاووس مزین به گل، چهره بهاری گرفت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور طراوت بخشی به محیط شهری ،در ادامه گلکاری بهاره با نصب المان‌ طاووس مزین به گل‌های بهاری در میدان صنعت، محیط بهاری زیبا و چشم‌نوازی در منطقه بوجود آمده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، علیرضا جعفری با بیان این مطلب گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، جانمایی المان های نوروزی و نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت.
جعفری ادامه داد: میدان صنعت به عنوان یکی از میادین اصلی منطقه ،روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان است و بدین منظور المان طاووس با گل های بهاری با هدف ایجاد چشم انداز زیبا در این میدان جانمایی و زیبایی های بهار به تصویر کشیده شد.
وی با اشاره به نصب ۲۰ المان حجمی در میادین و معابر گفت:  این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.
معاون شهردار منطقه2گفت: المان‌های طنین نوروز در چهارراه سرو، کوچ فلامینگو در میدان سماء و همچنین المان ها نوشتاری از شعرهای بهارانه در بزرگراه شیخ فضل اله نوری در ورودی منطقه ۲  ، حاجی فیروز در میدان بهرود،المان بابا نوروز در میدان تیموری ، هفت سین تخم مرغی در میادین توحید و فرحزاد و ... نصب شد.
وی در ادامه برپایی سفره هفت سین در ورودی بوستان نهج البلاغه ،بزرگراه جلال آل احمد،میدان شهید طهرانی مقدم و... را ازدیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

جعفری همچنین از جانمایی فلاورباکس و گلجای با گلکاری‌های متنوع در معابر و میادین منطقه خبرداد و گفت: گلدان‌های شهری به عنوان عنصری برای زیباسازی محیط هستند و در این طرح از گل‌های فصلی استفاده شده است.
معاون شهردار منطقه ۲ افزود: مزین شدن بدنه بزرگراه‌ها با فرش گل از دیگر اقدامات اجرایی اداره فضای سبز است.

انتهای پیام

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 19218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =