غبارروبی مساجد منطقه ۱۰ در آستانه ماه مبارک رمضان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از غبارروبی مساجد نواحی سه‌گانه همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد و تدارک ویژه برنامه‌های فرهنگی ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ خبر داد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد، امامزاده‌ها و اماکن مذهبی این منطقه با مشارکت جوانان و نوجوانان نسل چهارم انقلاب اسلامی در راستای تحقق شعار «مسجد،جبهه جهاد تبیین» در دستور کار قرار دارد تا شرایط بهره‌مندی شهروندان روزه‌دار سطح محلات دهگانه منطقه از فضائل اخلاقی و معنوی ماه مبارک رمضان در این فضاهای مذهبی به نحو مطلوب انجام شود.

عربلو در ادامه اظهار داشت: شست‌وشوی نماهای بیرونی، نظافت فضای داخلی و سرویس‌های بهداشتی داخل مساجد، بازپیرایی فضای سبز، آذین‌بندی و نورپردازی ۶۹ مسجد در سطح محدوده از جمله اقداماتی است که برای رفاه نمازگزاران در این دهه انجام خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در مساجد به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در میان شهروندان و خاصه نسل چهارم انقلاب، مراسم شبی با قرآن با اجرای برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی مذهبی پیرامون سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 19610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =