آماده سازی بوستان‌های منطقه ۱۹ برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت

بوستان‌های منطقه ۱۹ با رفع نواقص و اجرای اقدامات مختلف شهری برای میزبانی از شهروندان و مسافران نوروزی در روز طبیعت آماده سازی شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: به همین منظور علاوه بر آماده سازی بوستان های منطقه در قالب اقدامات طرح استقبال از بهار، فعالیت های شهری ویژه ای نیز در بوستان های فرامنطقه ای شامل بوستان بزرگ ولایت و پارک جنگلی افرا به منظور پذیرایی از شهروندان و مسافران در روز طبیعت صورت گرفته است.

وی افزود: رفع نواقص احتمالی سیستم روشنایی، رنگ آمیزی مبلمان وسایل بدنسازی آلاچیق ها  ، آماده سازی سرویس های بهداشتی و رفع نواقص احتمالی، نظافت مستمر و شست و شوی انهار بصورت روزانه، تعویض کیسه های زباله و رسیدگی به فرش گل های داخل و بیرون از جمله اقدامات انجام شده در بوستان های فرامنطقه ای برای رفاه حال شهروندان و مسافران عزیز در روز طبیعت و استفاده بهینه از فضای بوستان است.

هدایت روز طبیعت را فرصتی برای ارائه آموزش های زیست محیطی به شهروندان دانست و اظهار کرد: در این روز علاوه بر برپایی پایگاه های ویژه اطلاع رسانی بازیافت و تفکیک پسماند در بوستان ها، کیسه های تجزیه پذیر و کیسه های مخصوص پسماند خشک برای جلب مشارکت شهروندان در امر نگهداشت محیط زیست، توزیع می شود. همچنین برنامه های فرهنگی متنوعی در قالب برگزاری جشن و مسابقه های متنوع ویژه کودکان و بزرگسالان به همراه اهدای هدایا و جوایز تشویقی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به انجام هماهنگی لازم با سازمان بوستان ها برای برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر اظهار کرد: در همین راستا بوستان های افرا و ولایت نرگس، ۲۲ بهمن و شریعتی برای برپایی نماز جماعت روز طبیعت آماده می شوند.

انتهای پیام/
 

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 19677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =