صیانت از املاک شهرداری و مولدسازی دارایی‌ها، اولویت اداره املاک منطقه۱۱ است

سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در نشست شورای معاونین و آیین معارفه سرپرست اداره املاک این منطقه گفت: صیانت از املاک شهرداری و مولدسازی دارایی‌ها، اولویت این اداره است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، نشست شورای معاونین و آیین معارفه سرپرست اداره املاک این منطقه با حضور شهردار منطقه۱۱، معاونین، رؤسای ادارات مستقل، شهرداران نواحی و رییس دفتر شهردار منطقه۱۱ برگزار شد.
در نشست شورای معاونین شهرداری منطقه۱۱، "سید سعید سیدطالبی" به عنوان سرپرست اداره املاک این منطقه توسط شهردار، معارفه و منصوب شد.
شهردار منطقه۱۱ در این نشست عنوان کرد : از مدیریت جدید اداره املاک انتظار داریم تا علاوه بر توجه به اولویت ها، با روحیه جهادی نسبت به ساماندهی وضعیت املاک منطقه اقدام کند.
 موسوی افزود: برای حفظ منافع شهر و شهروندان، توجه به مولفه های سرعت، دقت و سلامت در کار مورد تاکید است.
 او در ادامه ضمن معارفه سید سعید سیدطالبی به عنوان سرپرست اداره املاک منطقه۱۱ گفت: همکاری و تعامل مثبت با حوزه های معاونت مالی و اقتصاد شهری، حقوقی و سایر حوزه های مرتبط می‌تواند نقش مهمی در تسریع روند ساماندهی به وضعیت املاک منطقه۱۱ داشته باشد.
 شهردار منطقه۱۱ با اشاره به منویات شهردار تهران و تاکید مکرر ایشان به حوزه مسکن گفت: با توجه به دغدغه فعلی مدیریت شهری و شهروندان تهرانی در موضوع مسکن، مدیریت حوزه املاک می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف کلان این حوزه ایفا کند.
سید محمد موسوی در انتها افزود: فرصت خدمت به مردم همیشگی نیست و موظفیم تا در دوره مسئولیت با پیگیری مجدانه و مستمر امور محوله اثر خوبی در شهر و مدیریت شهری بر جای بگذاریم‌تا به امید خداوند بتوانیم در پایان دوره ی کاری با موفقیت و سربلندی جشن بگیریم و در پیشگاه الهی شرمنده نباشیم.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 20206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =