پردیس قرآنی میزبان شهروندان در بوستان پرواز است

پردیس قرآنی «لبخند دل‌ها» همزمان با فرارسیدن ماه میهمانی خدا و ضیافت الله رمضان در بوستان پرواز منطقه۲ آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، کاظم داودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان مطلب فوق افزود: پردیس قرآنی باهدف ارتقای نشاط معنوی، اجتماعی شهروندان و همچنین آشنایی با فرهنگ و رسوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در بوستان پرواز برپا شد.
وی افزود: پردیس قرآنی از ۲۱ الی ۲۸ فروردین ماه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری میزبان شهروندان است.
داودی با اشاره به اینکه برنامه ها متناسب با گروه های سنی مختلف پیش بینی شده است ، افزود:  تلاوت قرآن، گروه سرود و تواشیح، مناجات خوانی موسیقی زنده، اجرای برنامه های نمایشی چون استندآپ کمدی، گروه نمایش کودک، برنامه های ورزشی و... از جمله برنامه هایی است که هرشب اجرا می شود.
وی با اشاره به برپایی ۱۱ غرفه در این پردیس قرآنی گفت: برنامه ها و خدماتی نظیر سبک زندگی ایرانی اسلامی، سرگرمی های قرآنی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، قرآن و علم روز، قرآن و قصص قرآنی، اجرای مشاوره سلامت و مذهبی نیز هر شب به شهروندان مراجعه کننده غرفه ها ارائه می شود.
معاون شهردار منطقه ۲ بهره مندی از ظرفیت های محلات در اجرای برنامه های فرهنگی را از رویکردهای مورد توجه در پردیس قرآنی برشمرد و گفت: ترویج فرهنگ روزه داری و فضلیت های ماه ضیافت الهی از دیگر اهداف این پردیس است.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 20224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =