ساماندهی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از ساماندهی ۶۸ ایستگاه اتوبوس و ۱۸ ایستگاه بی‌.آر.تی در خطوط یک و سه سامانه‌های تندور منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام‌ این خبر گفت: در طول یک ماه اخیر، بیش از ۷۰ درصد از ایستگاه‌های اتوبوس و بی‌آرتی در سطح منطقه بهسازی و رفع نقص شد و علائم ترافیکی و راهنمای مسیر در این ایستگاه‌ها نوسازی شد.

وی افزود: ایستگاه‌های اتوبوس یکی از مبلمان شهری هستند که نقش مهمی در سیمای شهری دارند و بازسازی، بهسازی و تجهیز ایستگاه علاوه بر بهبود سیمای شهری در منطقه به صورت مستمر و در راستای خدمات رسانی به شهروندان  انجام می‌پذیرد.

تنهایی ادامه داد: ۱۸۲۰۰ مترطول خط کشی محوری، ۴۲۷ عدد بلوک عابر پیاده، ۸۰ متر طول مرمت و تعویض گاردریل، ده عدد تابلوی هدایت مسیر، سه تابلوی  شناسایی خطوط در پایانه‌ها،  تعمیر ۲۶ عدد از تجهیزات ترافیکی از دیگر اقدامات انجام شده در بهسازی معابر شهری در حوزه ترافیک است.

شهردار منطقه۸ گفت: علاوه بر رفع نقص ایستگاه‌های سامانه‌های اتوبوس در سطح منطقه؛ مرمت تجهیزات ترافیکی، بهسازی پل ها و رفع نقص روشنایی پل‌های عابر پیاده  مدنی و لشکر به لحاظ ایمنی شهری تامین شد و در ادامه این خدمات و به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدامات دیگری از جمله خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده همراه با رفع  نقص تجهیزات ترافیکی در مقابل مساجد منطقه انجام شده است.


/انتهای پیام

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 20619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =