رونمایی از کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه۱۴

با رونمایی از کتابچه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ۱۴، نخستین گام راهبردی برای توسعه و آبادانی این منطقه با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی برداشته شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این مراسم که با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه برگزار شد، لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی ، توسعه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اهداف مدیریت شهری جدید برای ارائه خدمت بیشتر و کیفی تر به شهروندان، خدمت به مردم انقلابی دارالمومنین  را توفیق برشمرد و فعالیت مدیریت شهری این منطقه را برای خدمت رسانی به شهروندان و اقدامات پیش رو مثبت ارزیابی کرد.
نگهداشت شهر، تسهیل در ترافیک و افزایش سرانه های فرهنگی و مفرح و ضرورت هوشمند سازی و استفاده از ظرفیت های موجود برای رونق شهر با جذب مشارکت مردمی از محورهای مطرح و مورد تاکید فروزنده در این مراسم بود.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ با بیان اینکه رصد و مشارکت شهروندان در بهسازی و نوسازی شهر و بهبود سرانه های شهری موثر است، از تهیه سند جامع برای همه نواحی و محله های منطقه و شناسایی زمین های بالای۵۰۰ متر  برای افزایش سرانه های عمومی منطقه با اجرای پروژه های مشارکتی خبر داد.

سالاری پور بااشاره به شناسایی و معرفی قسمتی از فرصت های سرمایه گزاری منطقه  که در اختیار سرمایه گذاران و شهروندان منطقه قرار می گیرد، افزود: در این کتابچه موضوعات در حوزههای مشارکتی، شهرسازی ، املاک ، کاربری ها و ظرفیت ها ی منطقه شناسایی و مشخص  شده تا با حضور و همیاری آنها سرانه های عمومی و مورد نیاز شهروندان افزایش یابد.
شهردار منطقه در پایان ضمن تاکید بر تلاش مدیریت شهری منطقه برای اجرای بیشتر پروژه های مشارکتی و  افزایش سرانه های فرهنگی و مفرح ، بیان کرد: منطقه۱۴ در افق چشم انداز، منطقه ای مردم محور با جلب مشارکت های مردمی بر محور نخبگان خواهد بود.

انتهای پیام 

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 20673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =