ساماندهی محور تئاتر شهر با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سخنگوی شورای شهر تهران از ساماندهی محور تئاتر شهر با مشارکت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در نشست مطبوعاتی روز شورا که با حضور پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران و اهالی رسانه برگزار شد، با اشاره به ساماندهی و بهسازی محور تئاتر شهر با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال های گذشته به دلیل بی توجهی به پیرامون فضای تئاتر شهر، شاهد رشد آسیب های اجتماعی بودیم، اما در این دوره مدیریت شهری طی جلساتی که با معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار کردیم، مقرر شد تا پروژه ساماندهی این محور توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شود.

سخنگوی شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود درباره نام‌گذاری خیابانی به نام نادر طالب زاده افزود: مرحوم طالب زاده از مجاهدان عرصه فرهنگ و هنر بود و در این زمینه زحمات زیادی کشیده بودند. روند نامگذاری معابر سلسله مراتبی دارد و هنوز پیشنهادی در خصوص نامگذاری خیابانی به نام وی اعلام نشده است، اما طی تماس هایی که از بیرون از مجموعه شهرداری تهران در این رابطه داشته ایم، انجام این کار را در اولویت قرار می دهیم.

وی همچنین درباره روند تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران بیان کرد: در سال‌های قبل این موضوع توسط معاونت حمل و نقل انجام می شد، اما اکنون به دلیل ارتباطی که رسانه ها با مرکز ارتباطات شهرداری تهران دارند، این مساله می تواند سازماندهی شود.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 20923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =