ورود شورا به قرارگاه حمل و نقل عمومی پایتخت/ جلسات هم‌اندیشی، زمینه‌ساز تقویت صحن شورا است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی امروز که به بررسی وضعیت حمل و نقل پایتخت اختصاص داشت، برگزاری چنین جلساتی را زمینه‌ساز تقویت صحن شورا دانست.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علی‌رضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی شورا که صبح امروز با حضور حداکثری اعضا، علیرضا زاکانی شهردار تهران با همراهی شفیعی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری برگزار شد، گفت: بحث قرارگاه حمل و نقل شهری از سوی شهردار مطرح شده بود و اعضای شورا خواستار ارائه توضیحاتی در این خصوص بودند. بر همین اساس در این جلسه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری گزارش مبسوطی از فعالیت چند ماهه معاونت و نیز برنامه هایی که در سال  ۱۴۰۱ خواهند داشت، ارائه دادند.

وی تصریح کرد: از برنامه های افق ۴ ساله حوزه حمل ونقل شهری سخنانی ایراد شد.

به گفته نادعلی توسعه ناوگان در حوزه اتوبوسرانی و توسعه خطوط مترو از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه پیرامون آنها صحبت شده و قرار است این گزارش در جلسات بعدی شورا در صحن نیز ارائه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی موجب تقویت و غنی تر شدن موضوعات مطرح شده در صحن شورا شده و پیش ذهنیت مناسبی برای بروز و ظهور اتفاقات و بحث های کارشناسی بهتر در صحن ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 20977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =