شب دوم گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان در منطقه ۱۸ برگزار شد

با حضور سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ و جمعی از مسئولان قوه قضائیه شب دوم گلریزان با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در بوستان قائم منطقه ۱۸ برگزار شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در ادامه پویش "مهربانی مهدوی" که به پیشنهاد یعقوب هوشیار شهردار سابق منطقه ۱۸ برنامه ریزی و طراحی شده بود، شب گذشته مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان طی مراسمی به میزبانی شهرداری منطقه ۱۸ و مجمع خیرین منطقه، دومین شب گلریزان با حضور پرشور خیرین و شهروندان جنوب غرب پایتخب برگزار شد.

گفتنی است؛ در این مراسم که در خلال جشن بزرگ رمضان با عنوان "ضیافت نور" در بوستان قائم منطقه برگزار شد، علاوه بر محبوب تیز پاز سرپرست شهرداری منطقه ۱۸، حجت الاسلام والمسلمین فیروزجائی معاون دادستان تهران و سرپرست امور زندان ها و جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند .

شایان ذکر است؛ در این مراسم که شب دوم گلریزان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بود بالغ بر چهارمیلیارد ریال کمک نقدی توسط خیرین و مهمانان حاضر در مراسم برای این منظور هدیه شد.

یاد آور می شود؛ شب اول این مراسم با عنوان کلی پویش "مهربانی مهدوی" با مشارکت مناطق ۹،۱۷،۱۸،۱۹،۲۱ در بوستان ولایت برگزار شد.

انتهای پیام 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 20991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =