برگزاری مزایده عمومی بازار گل منطقه ۵ بعد از ۱۵ سال

پس از حدود ۱۵ سال و با هدف بازگشت حقوق بیت المال، مزایده بزرگ و عمومی بازار گل منطقه ۵ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ محمدباقر فرهند سرپرست روابط عمومی منطقه، با اعلام این خبر گفت : در سال ۱۳۸۷، به جهت ساماندهی تعدادی از گل فروشان دستفروش در غرب تهران، محلی برای ایشان در انتهای بزرگراه شهید ستاری در نظر گرفته شد و مقرر شد تا طی قراردادهای سالیانه مبالغی به حساب شهرداری تهران واریز شود.  
وی ادامه داد : در تمام این سالها، مبالغ واریزی برای بیش از ۸۰ غرفه گل و گیاه بدون در نظر گرفتن صرفه و صلاح مدیریت شهری  بوده و علاوه بر این، ضعف نظارت بر امور ایمنی منجر به بروز حریق طی سالهای قبل شده بود و خسارات قابل توجهی نیز به غرفه داران وارد کرد.  
فرهند افزود : نهایتا، با ورود بازرسی منطقه و بررسی دقیق موضوع و ارایه گزارشات لازم  با تصمیم شهردار جدید منطقه و تاکید بر رعایت قانون در خصوص اموال و املاک مدیریت شهری و توجه به مصالح و منافع مدیریت شهری و در عین حال حذف افراد سودجو در این محل که منجر به بروز تخلفاتی شده بود، تصمیم به مزایده عمومی «حراج» ۸۲ غرفه این بازار گرفته شد و آگهی مزایده آن در روزنامه همشهری و دیگر فضاهای رسمی اطلاع رسانی منتشر شد تا علاقمندان با رعایت قانون و در عین حال بازگشت حقوق شهروندان به بیت المال در این فرصت ارزشمند کسب و کار وارد شوند.  
سرپرست روابط عمومی منطقه ۵ از افراد واجد شرایط دعوت کرد تا اسناد خود را برابر اطلاعات آگهی به دبیرخانه منطقه ۵ و امور قراردادها رسانده تا پس از بررسی های اولیه در فرصت برابر، همه پیشنهادات ارزیابی و نتایج اعلام شود.  
وی اظهار داشت: مدیریت شهری از هیچ اقدامی که منجر به بازگشت سرمایه های مادی و معنوی شهر به بیت المال شود کوتاهی نخواهد کرد.
انتهای پیام/
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
کد خبر: 21058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =